رئيس خانه مطبوعات يزد، گفت: اگر برنامه‌ريزي و تمهيدات لازم وجود داشته باشد، مي‌توان هر كاري انجام داد و هر سنگ بزرگي را به حركت در آورد، اما اگر روزي برنامه‌ريزي و اقدامات لازم نباشد، حتي يك سنگ كوچك را هم نمي‌توان حركت داد.

محمد فاضلي در گفت و گو با خبرنگار فرهنگي ايسنا-منطقه يزد، اظهار داشت: نشريه‌ بشارت نو بدون اطلاع كافي از جريانات و مشكلات خانه مطبوعات مطلبي را در يكي از شماره‌هاي خود درج نمود كه در پي آن اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد نيز جوابيه‌اي صادر كرده بود و در اين مسائل شبهاتي به وجود آورد و خانه مطبوعات در پي آن و براي تنوير افكار عمومي تمام هزينه‌هاي انجام شده، در ساله 85 تا ريال آخر به اين اداره كل اعلام نموده است.

وي افزود: ‌در سال 86 تاكنون هيچگونه اعتباري در اختيار خانه مطبوعات قرار نگرفته است و كليه مراسم‌هاي انجام شده و هزينه‌هاي صورت گرفته، اعم از محل، ‌زمان و پذيرايي روز بزرگداشت خبرنگار به عهده اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي بوده و خانه مطبوعات در اين روز تنها نقش يك مشاور را ايفا نموده است.

فاضلي در ادامه گفت: اين اداره كل برنامه تجليل از خبرنگاران را به هفته دولت موكول كرده و اين هفته نيز درشرف پايان مي‌باشد و هنوز كاري صورت نگرفته است.

رئيس خانه مطبوعات يزد، در پايان يادآور شد: از فعاليت‌هاي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي هيچگونه اطلاعي براي برگزاري اين مراسم نداريم و نهايت امر، يا خود اداره كل اقدام به اين كار مي‌نمايد و يا اعتبار در اختيار خانه مطبوعات قرار گرفته و خانه مطبوعات مراسم تجليل را انجام خواهد داد.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا